RAMOWY ROZKŁAD DNIA:
6.30- 8.00 Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne wg zainteresowań dzieci, kontakty indywidualne, integrujące grupę dzieci.
8.00- 8.40 Zabawy konstrukcyjne, tematyczne zorganizowane przez dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy w małych zespołach, oglądanie i czytanie książeczek, wspólny śpiew, pląsy, rysowanie itp.
8.40- 9.30 Przygotowanie do śniadania i śniadanie- czynności organizacyjne, samoobsługowe.
9.30- 10.30 Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych obszarach jego rozwoju.
Praca w zespołach z wybranymi dziećmi, praca indywidualna, zabawy ruchowe zorganizowane przez nauczyciela
10.30 – 11.35 przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze ; wyście na spacer lub plac zabaw.
11.35- 12.30 przygotowanie do obiadu, obiad – czynności organizacyjne, samoobsługowe i higieniczne ( w tym szczotkowanie zębów).
Grupa maluszki :
12.30- 13.50 przygotowanie do leżakowania i leżakowanie
Grupa starszaki:
12.30- 13.00 zabawy relaksacyjne czytanie książek, czasopism dla dzieci, układanie układanek
13.00 -13.50 zabawy ruchowe zorganizowane na powietrzu lub w sali.
13.50- 14.25 przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek- czynności organizacyjne, samoobsługowe i higieniczne.
14.25- 16.00 zabawy swobodne dzieci wg własnego pomysłu,praca indywidualna, zabawy konstrukcyjne, rytmiczne ,gry i zabawy stolikowe, rysowanie kredkami, oglądanie książeczek itp.
Ok. 16.30 – drugi podwieczorek
16.00- 18.00 zabawy w małych grupach, zabawy ruchowe, konstrukcyjne, manipulacyjne i inne.